semakan Grand Prix Story

Grand Prix Story ialah permainan simulasi pengurusan yang menarik namun mencabar. Ia adalah permainan sukan Kairosoft biasa anda, dengan pengurusan ringan dan pengurusan masa, yang unik dalam gayanya. Jika Pengurus Sukan Permotoran atau Pengurus F1 terlalu rumit dan padat untuk anda, cuba ini. Versi permainan PC dan Xbox One mengekalkan seni piksel yang menawan dan jenaka aneh yang sama seperti permainan Kairosoft yang terkenal. Agak memuaskan untuk melihat pasukan berkembang dan berjaya dari semasa ke semasa. Permainan ini amat menyeronokkan untuk mereka yang suka mengurus mikro dan mengoptimumkan prestasi pasukan. Selain itu, ketiadaan transaksi mikro menjadikannya pengalaman yang mudah dan bermanfaat.

Dalam tajuk ini, anda boleh menikmati keseronokan menguruskan pasukan perlumbaan anda sendiri, dengan tanggungjawab yang terdiri daripada melatih pemandu dan mekanik kepada membangunkan kereta yang lebih pantas dan lebih dipercayai. Kali ini tugas anda adalah untuk membina pasukan perlumbaan yang matlamatnya adalah untuk membangunkan kereta lumba dan kereta yang hebat untuk menyertai perlumbaan sehingga mereka menjadi juara dunia.

Ia adalah sejenis simulasi yang menunjukkan sama ada kita akan dapat memenangi perlumbaan atau tidak. Acara dalam permainan yang dipanggil Grand Prix ialah maraton beberapa trek yang telah kami lakukan sebelum ini, tetapi dengan lebih kesukaran dan lebih banyak lawan. Kami juga mempunyai pilihan warna kereta kami. Selanjutnya dalam permainan, walaupun terdapat peningkatan kereta dan orang, terdapat juga pilihan untuk mengembangkan pasukan kami. Penaja yang menaja kami untuk menyertai pertandingan.

Permainan ini terdiri daripada mengimbangi peningkatan pasukan dan peningkatan kereta untuk berprestasi lebih baik dalam perlumbaan, yang automatik tetapi sangat menyeronokkan untuk ditonton. (sekurang-kurangnya untuk satu atau dua jam pertama) dan terutamanya merangkumi aspek berikut: salah satunya ialah memasang kereta dan menukar kereta melalui komponen dengan fungsi berbeza yang diperoleh semasa perlumbaan atau merungkai kereta boleh digunakan untuk memperbaiki kereta dan alat ganti. dan kemajuan yang baru harus digunakan.

Kereta mempunyai nilai seperti kuasa/ketahanan, kelajuan, pecutan, selekoh, pengembangan, naik taraf, pembaikan, jalan raya, luar jalan, ais dan salji, dsb. yang mempengaruhi semua aspek prestasi kereta. Pasukan perlumbaan bukan sahaja mempunyai pemandu perlumbaan untuk diupah, tetapi juga mekanik lain untuk diselenggara. Permainan ini juga menggunakan kejohanan sebagai cara untuk mendapatkan wang.

Masa terhad yang anda ada untuk mata selepas 14 adalah genius dan menggalakkan anda mencuba strategi yang berbeza. Gunakan mata penyelidikan untuk menambah baik kereta lumba dan gunakan wang untuk melatih pemandu perlumbaan Pada asasnya tiada kekurangan wang dalam permainan ini Banyak mata penyelidikan, dan pada dasarnya anda boleh melakukan segala-galanya.

Walau bagaimanapun, dalam Grand Prix Story, permainan boleh berulang selepas beberapa ketika, kerana ia mengikuti gelung pengurusan yang sama seperti permainan mudah alih pembangunnya, dan sebenarnya, selain daripada membangunkan kereta anda, pasukan anda dan perlumbaan anda, tiada apa-apa. Tiada yang lain untuknya. Walaupun begitu, daya tarikan asas dan elemen strategik permainan memberikan pengalaman yang memuaskan, terutamanya untuk peminat genre. (Walau bagaimanapun, terdapat lebih banyak variasi dalam emulator Kairosoft yang lain).

Grafik piksel kelihatan sangat bagus bersama-sama dengan bunyi yang menarik. Perlumbaan diwakili dengan baik, begitu juga pasukan kami di garaj. Penemuan enjin atau roda baharu dan pengubahsuaiannya diwakili dengan baik. Bunyinya bagus, nada berulang dari muzik yang lembut dan berirama sedikit. Dari segi pencapaian, anda pada asasnya boleh mendapatkannya dengan membersihkan tahap seperti biasa, tetapi perlu diingatkan bahawa jika anda tidak mendapat tempat pertama dalam kejohanan pulau pada kali pertama, ia akan mengambil masa satu atau dua tahun untuk keluar dari kejohanan pada masa akan datang Di samping itu, selepas menang, anda mesti menyerap pencapaian. Terdapat juga pencapaian yang memerlukan penyelidikan 25 bahagian.

Kesimpulannya, boleh dikatakan bahawa Grand Prix Story ialah permainan pengurusan simulasi yang menggabungkan keseluruhan rangkaian kandungan perlumbaan, daripada komponen kereta kepada keseluruhan pasukan perlumbaan, pemain dikehendaki mengurus, memilih dan melengkapkannya dengan tema Clear dan permainan yang boleh diterima. . Jangan mengharapkan permainan biasa pada harga ini. Ia lebih kepada melontarkan kepada zaman dahulu, mungkin seperti permainan Super Nintendo.

Kira-kira 10 jam untuk melengkapkan cerita dan 5 jam lagi untuk membuka kunci semua buka kunci. Ia adalah pengalaman yang benar-benar kasual dan santai, sesuai selepas hari yang sibuk. Simulator pengurusan yang sangat baik, jika membosankan, yang membawa keseronokan pengurusan pasukan perlumbaan kepada PC dan Xbox dengan grafik yang tidak dapat dilupakan dan mekanik yang menarik.

Permainan - 7.5
Cerita - 8
Muzik - 7
Grafik - 7.5

7.5

Start typing and press Enter to search