semakan Tennis Club Story

Sebagai seorang profesional yang diiktiraf dalam industri simulasi, Kairosoft akhirnya telah mengambil satu lagi langkah ke hadapan dalam perniagaan simulasinya dengan keluaran Tennis Club Story. Permainan ini menceritakan kisah legenda seseorang yang, sebagai pengurus sekolah tenis, membina sekolah tenis dari awal dan secara beransur-ansur mengetuai pasukan sekolah untuk mengambil bahagian dalam pelbagai kejohanan untuk memenangi hadiah.

Pemain yang suka tenis dan simulator boleh mencubanya kerana pengalaman bermain permainan ini sangat unik. Sebagai studio yang telah menghasilkan berpuluh-puluh permainan, tiada permainan simulasi komersil dari mana-mana genre yang pembangun ini tidak boleh buat dan masih mengekalkan tahap keaslian dan kreativiti yang tinggi, sambil mengekalkan permainan klasik apabila Ia dialihkan daripada emulator mudah alih ke PC dan konsol baharu. Dalam permainan ini, kami memainkan peranan sebagai pengurus kelab tenis dan menyertai pelbagai kejohanan untuk meningkatkan prestij kami, sebaliknya, pemain kami bertindak sebagai jurulatih.

Apabila bercakap tentang latihan atlet, Kisah Kelab Tenis kekal intuitif seperti biasa. Ia bukan sahaja mempunyai latihan yang serupa dengan permainan sebelumnya, tetapi ia juga termasuk jurulatih yang mengambil bahagian dalam latihan, atau menyediakan item untuk menambah baik atribut, yang kesemuanya merupakan perisa biasa. Bukan itu sahaja, permainan ini juga menambah fungsi penaja supaya apabila kita mencapai tahap pertama, kita akan mempunyai peralatan yang lebih berkuasa untuk dipilih.

Dalam permainan ini, animasi permainan adalah sangat tepat, adegan adalah nyata dari semasa ke semasa, malah kelajuan perkhidmatan mempunyai statistik yang boleh dikatakan sangat tepat. Pemain juga mempunyai perasaan yang mengasyikkan semasa permainan dan berasa seperti mereka boleh menceriakan atlet mereka pada saat berikutnya.

Dalam permainan Tennis Club Story anda perlu mencipta watak dan menentukan kepakaran anda sambil memberikan ciri khas, kemudian bersaing dalam perseorangan. Sambil anda memperoleh pengalaman dan meningkatkan kemahiran anda, rekrut pemain lain untuk menyertai anda dalam perlawanan perseorangan dan pasukan untuk persaingan yang lebih mencabar dan menarik. Apabila kelab anda semakin popular, anda akan berpeluang untuk menaik taraf dan mengembangkan kemudahan, peralatan dan saiz keseluruhan kelab anda, menarik lebih banyak penaja dan ahli.

Anda mesti mencipta watak dan menentukan kepakaran anda semasa memberikan atribut khas, kemudian bersaing dalam perseorangan. Sambil anda memperoleh pengalaman dan meningkatkan kemahiran anda, rekrut pemain lain untuk menyertai anda dalam perlawanan perseorangan dan pasukan untuk persaingan yang lebih mencabar dan menarik. Apabila kelab anda semakin popular, anda akan berpeluang untuk menaik taraf dan mengembangkan kemudahan, peralatan dan saiz keseluruhan kelab anda, menarik lebih banyak penaja dan ahli.

Untuk memaksimumkan kejayaan anda, anda perlu mengurus sumber anda dengan berkesan dan memastikan ahli anda gembira dengan memberikan mereka latihan dan sokongan yang mereka perlukan untuk gembira. Sebagai ganjaran untuk dedikasi anda, ahli yang berpuas hati kadangkala menawarkan ganjaran tambahan atau meminta latihan khusus yang boleh membawa kepada lebih banyak lagi.

Untuk masa yang lama, kandungan yang pemain boleh sertai dalam pelbagai simulator adalah lebih kepada membuat keputusan daripada mengambil bahagian dalam arahan. Walau bagaimanapun, dalam permainan ini, pemain memperoleh ganjaran latihan eksklusif dengan membina bangunan yang berbeza, melatih pasukan tenis mereka yang unik, dan kemudian membenarkan pasukan tenis bersaing di lokasi yang berbeza untuk membayar trofi dan penaja Apabila tahap penaja meningkat, peralatan yang lebih berkuasa dan musuh yang lebih kuat muncul di hadapan pemain.

Mengenai grafik dan kesan visual permainan ini, boleh dikatakan bahawa reka bentuk watak adalah sangat berharga, dengan ciri yang dikenali dan ciri seperti chibi, minimalis, dengan pergerakan dan ekspresi asas, tetapi benar-benar selaras dengan keindahan retro permainan. mempunyai Walau bagaimanapun, saya berharap semasa perlawanan tenis, lebih banyak animasi orang ramai yang dinamik ditunjukkan untuk meningkatkan penglibatan dan keterlibatan, seperti menghidupkan penonton untuk menambah lapisan kemeriahan dan bukannya menonton mereka sebagai figura statik. Ciri ini boleh memberi impak yang besar terhadap kejayaan permainan.

Kisah Kelab Tenis akhirnya adalah RPG tenis separa baik di mana anda boleh meningkatkan pelbagai statistik dan membeli peralatan/peralatan baharu untuk meningkatkan watak anda. Teruskan memenangi kejohanan tenis dunia dan dapatkan sorakan gila daripada penonton, jika anda tidak memulakan pengalaman simulator yang hebat ini, kedua-dua peralatan dan watak anda akan menjadi lebih kuat. Dari gelanggang tenis kecil pada mulanya hingga menakluki kejohanan bertaraf dunia, pertumbuhan langkah demi langkah adalah nada utama permainan ini. Kesukaran keseluruhan permainan ini tidak tinggi, permainannya kasual dan mudah, dan gaya berpiksel mempunyai daya tarikan unik yang konsisten. Bagi mereka yang menyukai permainan simulasi perniagaan, tajuk ini adalah permainan yang bagus untuk dicuba.

Permainan - 7.5
Cerita - 7
Muzik - 6.5
Grafik - 7.5

7.1

Start typing and press Enter to search