Keinginan Pasukan Ninja untuk but semula permainan Ninja Gaiden

Peminat boleh berharap untuk pengeluaran versi baharu siri permainan Ninja Gaiden oleh Team Ninja Studio.

Antara berita permainan terkini, kami mengetahui bahawa Fumihiko Yasuda, ketua Pasukan Ninja, membincangkan rancangan masa depan studio dalam panel di acara G-STAR 2022. Seperti yang dilaporkan oleh media Ruliweb, Fumihiko Yasuda bercakap di acara permainan tentang perniagaan, dasar dan sikap Team Ninja Studio.

Menariknya, Fumihiko Yasuda memberi penerangan ringkas tentang rancangan masa depan Team Ninja. Bersama-sama dengan cabaran baharu, bos Team Ninja menyebut hasratnya untuk but semula siri popular menggunakan kemahiran semasa studio. Dalam slaid yang ditunjukkan untuk tujuan ini, imej permainan Ninja Gaiden boleh dilihat.

Memandangkan ini adalah persidangan perniagaan atau B2B untuk memberikan butiran rancangan masa depan Team Ninja, ia tidak boleh dianggap sebagai pengumuman rasmi. Ini bukan kali pertama Fumihiko Yasuda menyebut tentang permainan Ninja Gaiden dan sebelum ini dia berkata semasa Pertunjukan Permainan Tokyo bahawa dia ingin membuat permainan baru dari siri ini. Team Ninja sedang mengusahakan 2 permainan Wo Long: Fallen Destiny dan Rise of the Ronin.

Start typing and press Enter to search