Memperkenalkan The Dark Pictures: Directive 8020 dalam kredit akhir The Devil In Me

Pada penghujung kredit The Dark Pictures: The Devil In Me, Supremsio Games telah menunjukkan teaser bahagian baharu siri ini yang dipanggil Directive 8020.

Nampaknya studio Supremacy Games telah mengumumkan bahagian seterusnya siri seram The Dark Pictures dengan mengeluarkan teaser. Malah, studio ini telah mengalu-alukan versi seterusnya siri yang dipanggil Directive 8020 dengan menyiarkan penggoda ini dalam kredit akhir episod The Devil In Me. Supremacy Games secara tradisinya telah menunjukkan peminat penggoda untuk ansuran seterusnya siri The Dark Pictures pada penghujung setiap episod, dan kini nampaknya musim kedua siri itu ditetapkan untuk bermula dengan Direction 8020. Perlu diingatkan juga bahawa Supremsio mendaftarkan lima tanda dagangan baharu di Eropah tahun ini, salah satunya ialah Arahan 8020.

Dalam teaser yang dikeluarkan untuk Arahan 8020, kedengaran suara watak bernama Komander Stafford menghantar mesej dari sebuah kapal bernama Cassiopeia. Mesej orang itu menyatakan bahawa hantu muncul selepas kapal angkasa melanggar sesuatu yang dikenali sebagai penanda Charybdis. Dalam sambungan mesej Stafford, lebih banyak suara kedengaran, menjadikan keadaan kelihatan sedikit menakutkan. Selain daripada keluaran teaser ini, Supermassive Studio belum lagi mengeluarkan butiran lanjut tentang Directive 8020.

Start typing and press Enter to search