Yoshida: PlayStation Plus Xtra telah dicipta sebagai koleksi karya terbaik PS Now

Shuhei Yoshida berkata dalam temu bual bahawa PlayStation Plus Extra Level telah dicipta dengan menyusun senarai karya terbaik perkhidmatan PlayStation Now.

Shuhei Yoshida, ketua permainan bebas di Sony Corporation, baru-baru ini telah memperkenalkan PlayStation Plus Extra Level sebagai senarai tajuk PlayStation Now terbaik untuk pengguna PlayStation dalam temu bual. PlayStation Plus Extra ialah peringkat kedua perkhidmatan langganan Sony yang dirombak, dan selain memberikan beberapa tajuk PlayStation 4 dan PlayStation 5 secara percuma setiap bulan, ia termasuk permainan tambahan untuk menggantikan perkhidmatan PS Now yang dihentikan.

Yoshida berkata: “Apabila kami berhijrah daripada Plus lama ke Plus baharu, kami melihat katalog penuh tajuk PlayStation Now dan tidak hanya memindahkan tajuk daripada perkhidmatan kepada Plus Extra; Kami telah menyemak semula senarai itu secara keseluruhan dan cuba mencipta koleksi tajuk berkualiti terbaik daripada permainan indie hingga AAA. Jadi saya percaya kini terdapat lebih daripada seratus permainan berkualiti tinggi pada tahap PlayStation Plus Extra.

Perlu diingatkan bahawa ketiga-tiga peringkat perkhidmatan PlayStation Plus boleh dibeli dengan diskaun 25% semasa diskaun Black Friday Sony.

Start typing and press Enter to search