Meningkatkan kecerdasan buatan God of War Ragnarok dengan keluaran kemas kini baharu

Kemas kini God of War Ragnarok nombor 2.003.000 tidak menambah kandungan baharu dan sebaliknya memfokuskan pada peningkatan prestasi dan pembetulan pepijat.

Santa Monica Studio, pencipta God of War Ragnarok, telah mengeluarkan kemas kini terkini untuk karya ini. Nombor kemas kini 2.003.000 tidak menambah apa-apa kandungan baharu padanya, dan fokusnya adalah pada kestabilan dan meningkatkan prestasi permainan serta membetulkan pepijat. Butiran penuh patch ini termasuk yang berikut:

Pencarian dan kemajuan

Memperbaiki isu di mana pemain boleh terperangkap dalam gua semasa pencarian The Lost Sanctuary.
Kestabilan dan prestasi

Memperbaiki ranap yang jarang berlaku apabila menggunakan menu peralatan.
Membetulkan ranap yang jarang berlaku semasa menatal senarai pencarian dalam bahagian Jurnal.
Memperbaiki ranap yang jarang berlaku semasa menavigasi menggunakan peta.
Memperbaiki ranap yang boleh muncul secara rawak semasa permainan.
Memperbaiki masalah ranap permainan.
Isu pemuatan permainan telah diselesaikan.
Beberapa peningkatan AI telah digunakan.
Masalah yang berkaitan dengan gagap telah diperbaiki.
Penyelesaian kecil lain telah digunakan.

Permainan God of War Ragnarok telah dilakukan dengan jayanya sejak dikeluarkan dan menurut laporan ia mengalami jualan teladan di negara yang berbeza. Sejak pelancaran, studio itu tidak bercakap tentang rancangan masa depan untuk kandungan permainan itu, dan masih tiada sebarang perkataan mengenai sekuel. Sebaliknya, studio itu berkata ia sedang mengusahakan beberapa projek berbeza.

Permainan God of War Ragnarok telah dikeluarkan bulan ini untuk PlayStation 4 dan PlayStation 5, dan dengan sepuluh pencalonan pada majlis Anugerah Permainan 2022, ia telah menerima pencalonan terbanyak dalam majlis ini.

Ulasan Gamumia tentang God of War Ragnarok menyatakan: “God of War Ragnarok menawarkan naratif yang indah, emosi dan menarik, dan pencirian semua watak yang anda lihat sepanjang cerita dilakukan dengan baik. Boleh dikatakan God of War Ragnarok adalah produk yang sempurna. Sudah tentu, reka bentuk sub-peringkat mungkin agak lebih baik, tetapi nilai ganjaran yang tersedia untuk penonton akan menarik anda untuk melengkapkan kesemuanya. Kami juga berada di sisi karya yang menawarkan pengalaman visual yang menakjubkan dan menarik perhatian, dan muzik memainkan peranan yang sangat penting dalam mendorong suasana permainan.”

Start typing and press Enter to search