Butiran mengenai kemas kini Assassin’s Creed Valhalla yang terkini telah dikeluarkan

Ubisoft telah mengeluarkan butiran kemas kini utama terkini untuk Assassin’s Creed Valhalla.

Baru-baru ini, Ubisoft menerbitkan catatan di blog Assassin’s Creed Valhalla rasmi, di mana kami melihat penghormatan kepada kandungan yang dikeluarkan untuk permainan dalam tempoh dua tahun sejak dikeluarkan. Juga, dengan siaran ini, Ubisoft telah menyediakan peminat dengan butiran mengenai kemas kini 1.6.2 yang akan dikeluarkan pada 6 Disember tahun ini.

Kemas kini terbaru Assassin’s Creed Valhalla yang dipanggil The Last Chapter akan menamatkan kisah Eivor. Kemas kini ini direka bentuk sebagai penutup kepada naratif permainan, dan Ubisoft suka dapat menggunakannya untuk menggabungkan beberapa cabang cerita utama dan pek pengembangan yang berbeza.

Pemain mesti melengkapkan jalan cerita utama dengan menawan semua wilayah England selepas kemas kini dikeluarkan untuk mengakses kandungan The Last Chapter. Juga, bahagian mitos Asgard dan Yotenheim mesti dilengkapkan. Pemain kemudiannya perlu meningkatkan pangkalan Viking ke tahap kelima dan membina berek Jomsviking. Akhirnya, pemain mesti membunuh semua objektif mereka dalam Order of the Ancients dan mengenal pasti ketuanya.

Ubisoft seterusnya mengumumkan bahawa disebabkan oleh akhir hayat Assassin’s Creed Valhalla, ia tidak akan lagi menjalankan acara festival masa terhad di Ravensthorpe. Sudah tentu, pemain yang terlepas acara festival akan berpeluang untuk mendapatkan semua ganjaran Yule, Ostara, Sigrblot, dan Oskoreia daripada semua pedagang selepas menyelesaikan pencarian The First Night of Samhain of the Glowecestrescire.

Akhirnya, Ubisoft mengumumkan bahawa mod New Game Plus tidak akan ditambahkan pada permainan. Walaupun ciri ini diminta oleh ramai peminat, pasukan pembangunan mengatakan bahawa keluasan dan kedalaman permainan tidak membenarkan mereka melaksanakan mod New Game Plus dengan betul. Satu lagi ciri yang sangat dinanti-nantikan dalam permainan ini ialah keupayaan Eivor untuk memakai hoodienya pada setiap masa, yang mana Ubisoft telah mengesahkan akan ditambah ke dalam permainan. Ciri ini akan menjadi pilihan paparan semata-mata dan tidak akan menjejaskan permainan dalam apa cara sekalipun.

Apakah pendapat anda tentang berita permainan Assassin’s Creed Valhalla terkini? Kongsi mereka dengan kami.

Start typing and press Enter to search