Penilaian umur The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom di Korea Selatan

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom dinilai umur di Korea Selatan.

Setakat ini, banyak permainan besar dijadualkan untuk dikeluarkan pada tahun 2023, dan salah satu yang paling penting ialah The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom, karya Nintendo yang telah lama ditunggu-tunggu. Awal tahun ini, Nintendo akhirnya mengumumkan nama rasmi ansuran seterusnya dalam siri The Legend of Zelda dan menetapkan tarikh keluarannya pada Mei 2023. Namun, sebilangan peminat siri ini bimbang dengan kelewatan pelancarannya.

Walaupun masih belum dapat dilihat sama ada Nintendo akan menangguhkan pengeluaran The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom, berita permainan terkini mungkin meningkatkan harapan peminat siri Legend of Zelda. Menurut laman web Gematsu di Twitter, Tears of the Kingdom telah dinilai oleh Jawatankuasa Penilaian dan Pemantauan Permainan Video Korea Selatan. Ini nampaknya penting kepada peminat; Kerana biasanya permainan video diletakkan lebih dekat dengan masa keluarannya.

Sudah tentu, laporan ini tidak boleh menjadi dokumen yang kukuh kerana tidak menangguhkan pengeluaran sekuel Breath of the Wild; Kerana pencipta siri ini mempunyai sejarah yang sangat buruk dalam menangguhkan permainan mereka yang sedang membangun. The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom dijadualkan dikeluarkan pada 12 Mei 2023 pada konsol Nintendo Switch.

Start typing and press Enter to search