Harry Osborn melakonkan perubahan dalam Marvel’s Spider-Man 2

Scott Porter, yang memegang watak Harry Osborn dalam permainan Spider-Man Marvel, mengumumkan bahawa dia tidak akan muncul dalam sekuel permainan ini dan peranan ini akan dilakukan oleh pelakon lain.

Dalam permainan Marvel’s Spider-Man, yang dikeluarkan pada 2018, Harry Osborn tidak mempunyai peranan yang sangat penting; Walau bagaimanapun, jika anda telah menamatkan permainan, anda sedar bahawa dia berkemungkinan besar akan memainkan peranan penting dalam kisah Marvel’s Spider-Man 2. Tetapi walaupun watak ini akan mempunyai peranan yang lebih besar dalam permainan, nampaknya peranannya akan dilakukan oleh orang lain.

Harry Osborn disuarakan oleh Scott Porter dalam Spider-Man asal, tetapi dalam tweet yang dipadam sejak itu, Scott Porter telah mengumumkan bahawa dia tidak akan kembali untuk peranan dalam Marvel’s Spider-Man 2, dan Insomniac telah memutuskan untuk bekerjasama dengannya. seorang pelakon yang umurnya sepatutnya lebih dekat dengan usia watak Osborne. Tweet Porter berbunyi:

“Walaupun saya bermain dengan Harry pada perlawanan pertama, malangnya saya tidak akan berada dalam sekuel. [Insomniac] telah memutuskan untuk melihat gambaran sebenar dan saya percaya perbezaan umur antara saya dan Harry terlalu banyak untuk diatasi. Saya kecewa tetapi saya faham. [Marvel’s Spider-Man 2] akan menjadi permainan yang hebat.”

Porter baru-baru ini memainkan Heimdall dalam God of War Ragnarok dan akan bermain Flash dalam Suicide Squad: Kill the Justice League Rocksteady.

Permainan Marvel’s Spider-Man 2 dijadualkan dikeluarkan pada tarikh yang tidak ditentukan pada tahun 2023 untuk konsol PlayStation 5. Walaupun terdapat sedikit maklumat rasmi mengenai permainan tersebut, namun menurut laporan yang diterbitkan di sebalik tabir, proses pembikinan permainan tersebut telah melebihi jangkaan dan sedang melalui proses yang baik untuk mengurangkan kemungkinan kelewatannya.

Start typing and press Enter to search