Pemindahan Volition Studio daripada Deep Silver kepada Gearbox

Dengan pengumuman Kumpulan Ambrisser, Volition Studio akan beroperasi di bawah Gearbox Company pada masa hadapan.

Menurut skor pengkritik dan maklum balas pemain, boleh dikatakan bahawa but semula Saints Row bukan sahaja mengecewakan peminat siri ini, tetapi juga kejayaan yang kurang daripada yang diharapkan untuk studio Volition dan syarikat penerbitan Deep Perak. Walaupun but semula Saints Row melepasi satu juta pemain pada bulan lepas, menurut syarikat induk Deep Silver Embriser Group, prestasi permainan itu telah meleset daripada jangkaan.

Embriser baru-baru ini mengumumkan bahawa Volition Studio, yang beroperasi di bawah pengawasan Deep Silver, akan terus membangunkan permainan di bawah pengurusan Gearbox Entertainment pada masa hadapan. Menurut Ambrisser, ini dilakukan untuk memastikan kejayaan masa depan pasukan Volition, dan pemindahan studio yang serupa mungkin berlaku pada masa hadapan.

“Penerimaan kepada reboot Saints Row tidak memenuhi jangkaan dan telah membuatkan peminat agak keliru,” kata Embriser dalam satu kenyataan. Walau bagaimanapun, studio permainan Volition sedang berusaha keras untuk meningkatkan pengalaman pemain. Dari segi kewangan, but semula Saints Row menunjukkan prestasi sejajar dengan jangkaan pengurusan untuk suku tersebut. Pada masa hadapan, Volition Studios akan menjadi sebahagian daripada Gearbox, yang mempunyai semua alatan, termasuk pasukan pengurusan berpengalaman yang berpangkalan di AS, untuk memastikan kejayaan masa depan Volition. Ini adalah peralihan kumpulan dalaman pertama di mana kami memindahkan studio utama antara kumpulan pengurusan, tetapi ia tidak semestinya yang terakhir.”

Volition baru-baru ini mengeluarkan kemas kini utama untuk but semula Saints Row yang membawa lebih 200 pembaikan kepada permainan. Permainan ini kini tersedia pada platform PC, PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox One dan Xbox Series X. Xbox Series S tersedia.

Apa pendapat anda tentang berita ini? Kongsikan dengan kami.

Start typing and press Enter to search