Jualan Ace Combat 7: Skies Unknown melepasi sempadan 4 juta salinan

Ace Combat 7: Skies Unknown, simulator penerbangan dan permainan pertempuran udara, sekali lagi melepasi perkara penting dalam perbincangan jualan, dan kali ini jualannya telah melepasi sempadan 4 juta salinan.

Siri Ace Combat sentiasa berada di sempadan antara populariti umum dan populariti di kalangan orang istimewa; Walau bagaimanapun, kami telah melihat pertumbuhan yang baik sejak beberapa tahun lalu. Permainan Ace Combat 7: Skies Unknown, versi terakhir siri ini, yang dikeluarkan pada 2019, telah dipuji secara meluas oleh peminat siri ini, dan kini ia telah menolak satu lagi perkara penting dari segi jualan.

Dengan pengumuman rasmi Bandai Namco, jualan permainan ini Ace Combat 7: Skies Unknown telah melepasi sempadan 4 juta salinan sejak dikeluarkan di PlayStation, Xbox dan PC. Pada Ogos tahun lalu, jumlah jualan ini mencecah 3 juta unit dan jelas menunjukkan kelajuan jualan permainan tersebut meningkat dalam tempoh setahun ini.

Pada masa ini, Bandai Namco sedang membuat permainan Ace Combat seterusnya, yang akan dibuat dengan Unreal Engine 5. Pembangunan permainan adalah di tangan ILCA; Studio yang sama yang membuat Pokemon Brilliant Diamond dan Shining Pearl. Awal tahun ini, telah diumumkan bahawa Bandai Namco dan ILCA Studio telah menubuhkan Bandai Namco Aces Studio bersama-sama untuk membangunkan Ace Combat 8.

Start typing and press Enter to search