Kelewatan kemas kini kembali watak Overwatch 2 Mei

Blizzard telah mengumumkan bahawa ia telah menangguhkan tarikh keluaran kemas kini kembali watak Overwatch 2 Mei.
Blizzard baru-baru ini menyekat akses pemain kepada watak Mei Overwatch 2 kerana beberapa penyalahgunaan. Selepas itu, watak ini sepatutnya tersedia untuk pemain hari ini. Walau bagaimanapun, Blizzard mengumumkan bahawa pasukan pembangunan menemui isu kritikal beberapa saat sebelum keluaran kemas kini Mei’s Return, sekali gus menangguhkan pengeluarannya.

Menurut kenyataan yang disiarkan di forum Overwatch 2, Blizzard menyatakan bahawa kelewatan kemas kini juga akan menjejaskan ketersediaan faedah Overwatch League Viewership dan kandungan insentif daripada kejohanan pasca musim yang berlangsung dua minggu lalu. “Pengeluaran kemas kini hari ini telah ditangguhkan,” kata Blizzard dalam satu kenyataan. Kerana kami cuba menyelesaikan masalah penting. Kami akan mengeluarkan kemas kini sebaik sahaja masalah selesai.”
Menurut Blizzard, kemas kini untuk kepulangan Mei telah ditangguhkan sehingga esok, 17 November. Pemain Overwatch 2 telah disekat daripada mengakses Mei sejak awal bulan ini kerana pemain menggunakan keupayaan Tembok Aisnya untuk mengakses kawasan peta yang tidak dimaksudkan untuk tujuan ini.

Anda boleh berkongsi pendapat anda tentang berita permainan terkini dengan kami

Start typing and press Enter to search