Mengumumkan bila watak Winter Soldier akan ditambah ke Marvel’s Avengers

Crystal Dynamics Studio mengumumkan tarikh penambahan Winter Soldier ke Marvel’s Avengers.
Semasa berita permainan terkini, Crystal Dynamics Studio mengumumkan bahawa Bucky Barnes, yang dikenali sebagai Winter Soldier, akan menyertai Marvel’s Avengers sebagai watak baharu yang boleh dimainkan pada 29 November tahun ini. Datang ke Marvel’s Avengers sebagai sebahagian daripada kemas kini kandungan 2.7, The Winter Soldier disuarakan oleh Scott Porter. Gaya pertarungan hero ini melibatkan merosakkan musuh dari jauh dan dekat. Selain membangunkan pokok kemahiran yang unik dan kebolehan heroik, pembangun menggunakan animasi baharu untuk Winter Soldier.

Selain itu, Rantaian Misi Heroik baharu akan tersedia untuk wira, di mana wira-wira lain akan membantu Bucky Barnes menangani trauma masa lalunya. Pemain akan menerima pakaian Winter Soldier yang ikonik selepas menyelesaikan misi ini.
Crystal Dynamics Studios telah menambah Ancaman peringkat Omega pada Makmal Simulasi AIM dalam Kemas Kini Marvel’s Avengers 2.7. Di makmal ini, MODOK telah dibangkitkan dan akan menjadi ancaman baru kepada pemain selepas tamat permainan. Menurut pembangun, misi makmal AIM akan mempunyai kandungan yang hampir sama dengan ancaman peringkat Omega Reuni Keluarga, dan pemain memerlukan tahap kuasa 175 untuk memasukinya. Melengkapkan misi ini akan memberi ganjaran kepada pemain dengan peralatan biasa dan tahap tinggi, dan had kuasa mereka juga akan dinaikkan kepada 185.

Crystal Dynamics akan mengeluarkan lebih banyak butiran mengenai kemas kini 2.7 dalam beberapa hari akan datang. Dalam kemas kini ini, pembangun merancang untuk mengkaji semula kekuatan wira Marvel’s Avengers secara berterusan untuk memastikan, selain mengimbangi, mereka beraksi dengan kuat menentang musuh.

Anda boleh berkongsi pendapat anda tentang berita permainan Marvel’s Avengers dengan kami.

Start typing and press Enter to search