Penerangan pembangun tentang penambahbaikan dan kandungan baharu untuk Like a Dragon: Ishin

Like a Dragon: Pengarah Ishin menjelaskan tentang penambahbaikan dan kandungan baharu pembuatan semula ini.
Beberapa ketika dahulu, Sega telah memperkenalkan beberapa versi baharu siri Yakuza, yang kini dikenali dengan nama asal Like a Dragon, dan peminat siri ini boleh merasai permainan ini dalam beberapa tahun akan datang. Salah satu permainan ini ialah Like a Dragon: Ishin, yang merupakan spin-off daripada siri Yakuza dan akan tersedia untuk pemain Barat buat kali pertama. Baru-baru ini, Hiroyuki Sakamoto, penerbit utama studio Ryu Ga Gotoku, memberi penjelasan mengenai butiran permainan dan proses pembangunannya dalam temu bual baharu.

Dalam temu bual ini, Sakamoto mengumumkan bahawa sistem pertempuran permainan telah dipertingkatkan dan perubahan telah dibuat pada cerita, termasuk cutscenes baharu. Selain mengalami kandungan asal Like a Dragon: Ishin, pemain boleh mengharapkan penambahan kandungan yang benar-benar baharu seperti cerita sampingan, kemahiran baharu, muzik segar, pakaian dan banyak pilihan penyesuaian dan banyak lagi. Selain kandungan ini, pemain boleh mengalami pelbagai permainan mini dalam permainan ini.

Permainan Like a Dragon: Ishin dijadualkan dikeluarkan pada 2 Esfand 1401 (21 Februari 2023) pada platform PC, PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox One dan Xbox Series S. Xbox Series X akan dikeluarkan. Pasukan produksi telah mengumumkan bahawa kerana sifat sejarah dan Jepun permainan ini, alih suara bahasa Inggeris tidak dipertimbangkan untuknya.

Selain Like a Dragon: Ishin, Sega akan mengeluarkan Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name pada 2023, dan Like a Dragon 8 dirancang untuk 2024.

 

Start typing and press Enter to search