Kemungkinan menambah Assassin’s Creed Valhalla pada Xbox Game Pass

Penyenaraian logo Xbox Game Pass di Kedai Xbox Poland menunjukkan bahawa Assassin’s Creed Valhalla mungkin akan menyertai perkhidmatan langganan Microsoft dalam masa terdekat.

Nampaknya Assassin’s Creed Valhalla akan ditambah ke Odyssey dan Origins dalam senarai permainan Game Pass. Kemasukan logo Game Pass pada halaman khusus permainan ini di kedai Xbox Poland telah membangkitkan khabar angin ini di media.

Seperti yang dinyatakan, Assassin’s Creed Origins dan Assassin’s Creed Odyssey kedua-duanya tersedia di GamePass, dan nampaknya Assassin’s Creed Valhalla akan menyertai kumpulan itu juga. Laman web XGP.pl melaporkan bahawa ini mungkin satu kesilapan mudah, tetapi ia mungkin menyebabkan berita itu didedahkan sebelum waktunya. Ubisoft tidak menyebut apa-apa tentang perkara ini dan buat masa ini berita ini harus dianggap sebagai khabar angin; Tetapi ia masih boleh.
Assassin’s Creed Valhalla baru sahaja mencecah 20 juta pemain dan bersedia untuk menamatkan kisah Ivor dengan pek pengembangan percuma yang dikeluarkan akhir tahun ini. Dengan berakhirnya karyanya dalam Assassin’s Creed Valhalla, siri ini kembali kepada akar siri Assassin’s Creed dalam permainan Assassin’s Creed Mirage, dan kemudian dengan bahagian baharu permainan RPG dunia terbuka ini, ia akan dipindahkan ke Jepun feudal.

Start typing and press Enter to search