Versi penuh Baldur’s Gate 3 dijadualkan akan dikeluarkan pada 2023

Larian Studios telah mengesahkan bahawa versi penuh Baldur’s Gate 3 akan tersedia kepada pemain seperti yang dirancang pada tahun 2023.

Larian Studio telah kerap mengeluarkan kemas kini baharu untuk permainan lakonan Baldur’s Gate 3 sejak keluaran Akses Awal pada Oktober 2020. Versi penuh permainan ini dirancang untuk dikeluarkan pada tahun 2023. Pemaju baru-baru ini menerbitkan siaran baru di Komuniti Steam, mengesahkan bahawa belum ada perubahan pada rancangan itu, dan permainan itu akan dikeluarkan mengikut jadual tahun depan.

Peminat perlu menunggu Panel Dari Neraka secara langsung pada bulan Disember untuk mengetahui lebih lanjut. Studio Larian mengesahkan bahawa “bahagian kedua dan ketiga cerita itu serius dalam peringkat ujian permainan untuk mencapai tahap kesediaan yang boleh diterima”. Pembangun mengesahkan bahawa “terdapat lebih banyak kandungan untuk dialami daripada apa yang terdapat dalam versi Akses Awal yang sedang sedia atau dalam pembangunan.”

Larian Studio mahu pemain mempunyai lebih banyak kandungan untuk dialami apabila versi penuh permainan dikeluarkan, walaupun selepas 100-an jam pengalaman Akta 1 dalam fasa Akses Awal. Kemas kini Pack 9 juga sedang dalam perjalanan dan akan tersedia kepada pemain sebelum akhir tahun ini. Larian Studios “memperhatikan semua maklum balas, laporan pepijat, ulasan, karya seni dan jenaka peminat.” Studio mengucapkan terima kasih kepada pemain atas kesabaran mereka sehingga keluaran kemas kini seterusnya, dengan menyatakan bahawa “ia mengambil masa untuk menceritakan kisah yang hebat, menyemak maklum balas dan mengulangi.”

Permainan Baldur’s Gate 3 kini tersedia sebagai Akses Awal pada PC (pada platform Steam) dan Google Stadia. 400 pembangun sedang mengusahakan permainan dan kemas kini permainan terbaharu membawakan kelas baharu, mantera baharu, pencahayaan yang dipertingkatkan dan banyak lagi. Nantikan butiran lanjut mengenai Kemas Kini 9 bulan depan.

Start typing and press Enter to search