Senarai pelakon pembuatan semula Dead Space diumumkan

Studio Motive mengumumkan senarai pelakon pembuatan semula Dead Space.

Di antara banyak perubahan yang akan dilakukan oleh Electronic Arts Studio Motive dalam pembuatan semula versi pertama siri Dead Space, salah satu perkara positif yang paling menonjol adalah berkaitan dengan suara watak utama. Menurut pencipta, tidak seperti versi pertama siri dan seperti Dead Space 2 dan versi ketiga, Isaac Clarke boleh bercakap dan tidak lagi diam. Dalam pembuatan semula Dead Space, watak ini sekali lagi akan dilakonkan oleh Gunner Wright.

Baru-baru ini, studio pembangun EA dan Motive telah mengumumkan pelakon yang akan menggambarkan beberapa watak utama lain dalam pembuatan semula Dead Space. Seperti dalam versi kedua pada tahun 2011, Tanya Clark telah ditambahkan ke kumpulan itu sekali lagi untuk menyuarakan Nicole. Sementara itu, bekas pemain NFL Anthony Allabee menyuarakan Zach Hammond. Sementara itu, Kendra Daniels dilakonkan oleh Brigitte Callie Connells, yang terkenal dengan wataknya sebagai Rachel dalam Fear the Walking Dead dan Tris Martz dalam Star Wars. : The Clone Wars dan Star Wars: The Bad Batch diketahui. Akhirnya, Faran Taher menyuarakan watak Chalice Mercer.

Pembuatan semula Dead Space dijadualkan dikeluarkan pada 27 Januari 2023  pada platform PC, PlayStation 5 dan konsol Xbox Series X. Xbox Series S akan dikeluarkan.

Start typing and press Enter to search