Wo Long: Fallen Dynasty mempunyai dunia yang lebih terbuka daripada siri Nioh

Menurut Team Ninja, Wo Long: Fallen Dynasty akan menyediakan pemain dunia yang lebih terbuka untuk diterokai daripada siri Nioh.
Permainan The Rise of the Ronin, yang dijadualkan dikeluarkan secara eksklusif pada konsol PS5 pada tahun 2024, adalah pengalaman pertama mencipta karya dunia terbuka untuk Team Ninja Studio. Walau bagaimanapun, studio itu mengeluarkan RPG aksi seperti Souls yang baharu dalam masa terdekat yang dipanggil Wo Long: Fallen Dynasty, yang sepatutnya menjadi karya linear berasaskan misi seperti siri Nioh. Tetapi dunia Wo Long nampaknya berkembang lebih luas dan bebas daripada siri Nioh.

Baru-baru ini, Fumihiko Yasuda dan Masaaki Yamagiwa, pengeluar permainan Wo Long: Fallen Dynasty, menjelaskan dalam temu bual dengan majalah Wccftech tentang struktur dunia permainan bahawa walaupun dunia Wo Long mempunyai struktur berasaskan misi linear seperti sebelumnya. karya studio, ia secara amnya adalah permainan yang lebih percuma berbanding dengan siri Nioh. Menurut pengeluar, dunia permainan Wo Long dengan pemandangan yang besar, landskap unik dan luas yang merangkumi istana besar, meningkatkan keinginan pemain untuk meneroka kawasan yang berbeza atas pelbagai sebab.
Pencipta Wo Long menambah: “Wo Long: Fallen Dynasty lebih terbuka daripada siri Nioh, yang bukan sahaja kerana penambahan mekanisme seperti melompat, tetapi juga kerana permainan ini dimainkan di China. Kami mahu memberikan pemain perasaan berada di tempat yang lebih besar dengan pemandangan yang menyeluruh, landskap unik dan istana yang besar, semuanya mengingatkan China.

Wo-Long masih berasaskan misi seperti Nioh. Kerana kami mahu pemain menumpukan pada permainan aksi dan pertempuran sengit dengan sesedikit gangguan yang mungkin. Walaupun begitu, pemain masih mempunyai banyak sebab untuk meneroka peringkat. Kerana mendapatkan seberapa banyak bendera yang berbeza adalah sangat penting untuk digunakan dalam sistem Moral. Jadi walaupun Wo Long: Fallen Dynasty bukanlah permainan dunia terbuka, pemain masih boleh menerokai peringkat dan mendapat ganjaran untuknya.”

Permainan Wo Long: Fallen Dynasty pada 3 Mac 2023  pada platform PC dan konsol PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One dan Xbox Series X | Xbox Series S akan dikeluarkan.

Anda boleh berkongsi pendapat anda tentang berita permainan terkini dengan pasukan Gamunia dan pengguna lain.

Start typing and press Enter to search