Pelakon Ragnarok God of War Odin telah diyakinkan untuk memainkan peranan oleh anaknya

Richard Schiff, yang memainkan Odin dalam God of War Ragnarok, yakin untuk memainkan peranan itu oleh anaknya, yang merupakan peminat tegar siri God of War.
Baru-baru ini, Eric Williams, pengarah God of War Ragnarok, menjelaskan dalam temu bual dengan majalah Game Informer bahawa pasukan produksi mempunyai beberapa pilihan untuk memainkan watak Odin dalam peringkat reka bentuk konsep awal, dan Richard Schiff adalah pilihan terakhir. Bagaimanapun, anaknya nampaknya telah memainkan peranan penting dalam peranan Shiv sebagai Odin. Williams menjelaskan tentang ini:

“Kami pun tak sangka dia akan telefon. Schiff tidak mengambil berat tentang permainan video. Pada akhirnya, kami hanya ingin mengetahui jawapannya atau meminta dia memberikan jawapan negatif kepada kami. Jadi apabila Richard berada di dalam kereta bersama anaknya, yang merupakan peminat God of War, dia bertanya kepadanya apa yang dia tahu tentang God of War. Dan anaknya berkata bahawa hanya menjawab ya. Tidak kira apa itu, katakan ya. Kemudian malam itu, anaknya pulang ke rumah dan menulis mesej dua muka surat kepada Richard. Dia menerangkan kepadanya tentang versi 2018 supaya dia memahami projek apa yang dia terlibat apabila dia datang melawat kami keesokan harinya.

God of War Ragnarok kini boleh didapati di konsol PlayStation 4 dan PlayStation 5.

Start typing and press Enter to search