Mengumumkan tarikh keluaran versi PSVR2 No Man’s Sky

Hello Games telah mengesahkan bahawa kemas kini No Man’s Sky percuma untuk PlayStation VR2 akan tersedia kepada pemain pada masa yang sama semasa set kepala VR dilancarkan.
Apabila kita semakin hampir dengan pelancaran PlayStation VR2, butiran lanjut tentang keluaran set kepala realiti maya ini akan tersedia kepada peminat. Sebagai contoh, kita boleh merujuk kepada permainan dari masa pelancaran PSVR2. Walaupun permainan Horizon Call of the Mountain dianggap sebagai salah satu karya utama pelancaran set kepala ini, kini antara berita terkini permainan itu, kami telah mengetahui bahawa pemain perlu menunggu untuk keluaran satu lagi permainan besar.

Seperti yang dilaporkan oleh Eurogamer, penerangan terkini tentang treler pelancaran PSVR2 No Man’s Sky menunjukkan bahawa permainan itu akan dikeluarkan pada Februari 2023, yang bertepatan dengan tarikh keluaran set kepala PlayStation VR2. Sudah tentu, Hello Games, pembangun New Men’s Sky, tidak berdiam diri dan mengesahkan dengan menerbitkan kenyataan baharu bahawa permainan ini akan menjadi salah satu karya set kepala realiti maya baharu Sony.

Versi PlayStation VR2 No Man’s Sky akan dikeluarkan sebagai kemas kini percuma untuk semua pemilik versi asal, mengikut corak kemas kini yang sama seperti sebelum ini. Permainan ini menggunakan perkakasan PlayStation 5 dan PlayStation VR2 untuk “mengambil rasa penglibatan dan kebolehpercayaan ke tahap yang baharu.” Set kepala PlayStation VR2 akan dilancarkan pada 22 Februari 2023  pada harga $549.99.

Start typing and press Enter to search