Keperluan sistem permainan Evil West

Fox Entertainment mendedahkan spesifikasi sistem yang diperlukan dan sistem yang disyorkan untuk menjalankan versi PC permainan aksi orang ketiga Evil West.

Permainan Flying Wild Hog Studio Evil West kelihatan sangat menarik dalam demo sebelum ini dan berjaya menarik perhatian ramai pemain. Tidak ada banyak masa lagi untuk mengeluarkan permainan aksi penembak orang ketiga ini, dan kini antara berita terkini permainan itu, kami telah mengetahui bahawa spesifikasi sistem yang diperlukan telah didedahkan.

Berita baiknya ialah pemain tidak memerlukan sistem yang sangat berkuasa untuk mengalami Evil West; Oleh itu, khalayak yang lebih luas akan dapat mengalaminya. Pengguna komputer memerlukan sekurang-kurangnya pemproses Intel i5-2500K dengan frekuensi 3.3 GHz atau AMD FX-6300 X6 dengan frekuensi 3.5 GHz, kad grafik Nvidia GTX 750 Ti atau AMD Radeon untuk menjalankan permainan ini dengan resolusi 1080p dan kadar 30 bingkai sesaat. Memerlukan RX 460 dan 8 GB RAM.

Pengalaman permainan Evil West dengan resolusi 1080p dan 60 bingkai sesaat dalam sistem yang dicadangkan juga memerlukan pemproses Intel i5-10505 dengan frekuensi 3.2 GHz atau AMD Ryzen 5 1600 dengan frekuensi 3.2 GHz, bersama-sama dengan Nvidia GeForce GTX 1060 atau kad grafik AMD Radeon. RX 590 dan 16GB RAM. Fox Entertainment baru-baru ini mengumumkan resolusi dan kadar bingkai permainan aksi ini pada konsol.

Permainan Evil West akan tersedia untuk pengguna platform PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One dan Xbox Series X pada 22 November. Xbox Series S dan PC akan diletakkan.

Start typing and press Enter to search