Saiz Call of Duty: Warzone 2 akan hampir kepada 115 GB

Menurut maklumat yang diterbitkan oleh pelombong data, permainan Call of Duty: Warzone 2 akan mempunyai volum hampir 115 GB di Xbox.

Call of Duty: Warzone 2 dijadualkan akan dikeluarkan esok, 25 November, bersama-sama dengan musim pertama Modern Warfare 2, dan kini telah ditentukan bahawa Warzone 2 akan menduduki hampir 115 GB ruang. Seorang pengguna bernama Alumia Italia, yang sebenarnya adalah pelombong data Microsoft, telah mengumumkan volum sedemikian untuk konsol Xbox, dan kemungkinan besar permainan di PlayStation dan PC akan mempunyai volum yang sama.

Ini menjadikan permainan Warzone 2 mengatasi permainan Modern Warfare 2 dengan volum 100 GB, dan dengan memasang kedua-dua permainan secara bersebelahan, kedua-dua karya ini akan menduduki hampir satu perempat daripada ruang konsol 1 TB. Selain itu, adalah wajar apabila masa berlalu dan permainan berlangsung selama bertahun-tahun, saiz permainan akan meningkat dengan lebih banyak senjata, peta dan banyak lagi.

Perlu disebutkan bahawa peta besar kedua Warzone bernama Las Almas ditemui dalam bentuk Eastrag dalam permainan Modern Warfare 2. Adalah dipercayai bahawa Call of Duty: Warzone 2 akan sangat mirip dengan versi pertama dan akan menyertakan banyak karya pada tahun-tahun akan datang. Permainan ini dan peta Al Mazrah sepatutnya dikeluarkan esok, dan mod DMZ baharu permainan dengan nama zon penubuhan juga ada di dalamnya.

Keupayaan untuk pramuat musim pertama Modern Warfare 2 dan Warzone 2 telah tersedia sejak semalam. Peta Resurgence baharu dikatakan akan datang untuk Warzone 2 pada tahun 2023, yang akan dibangunkan oleh Toys for Bob dan Beenox.

Start typing and press Enter to search