Pengarah Sonic Frontiers mengalu-alukan maklum balas dan kritikan

Pengarah Sonic Frontiers mengumumkan bahawa dia mengalu-alukan komen dan kritikan mengenai permainan ini.

Walaupun statistik jualan Sonic Frontiers masih belum diterbitkan oleh Sega, nampaknya permainan ini telah disambut baik oleh peminat Sonic. Menurut berita rasmi, Sonic Frontiers mencapai rekod lebih daripada 19 ribu 181 pemain serentak di Steam, yang memecahkan rekod semua versi siri Sonic dalam sejarah. Selain itu, pengguna Steam di kedai telah memberikan permainan ini penilaian yang sangat positif.

Walau bagaimanapun, Sonic Frontiers mempunyai beberapa isu yang boleh diselesaikan oleh pasukan pembangunan. Dalam hal ini, Morio Kishimoto, pengarah permainan, baru-baru ini memohon maaf kepada peminat kerana sibuk dengan pembangunan dan pelepasan permainan dan berkata: “Saya lega kerana tarikh keluaran permainan telah tiba. Nampaknya permainan ini telah sampai kepada anda semua dengan selamat.

Pengarah Sonic Frontiers seterusnya berkata tentang maklum balas: “Kami telah menyemak ulasan dan ulasan anda. Seperti yang anda nyatakan, masih terdapat kawasan yang kami belum sampai ke sana, dan kami akan mengambil serius ini sebagai ujian global.” Walaupun penggunaan istilah ujian global boleh dianggap negatif, kenyataan daripada pengarah permainan ini menunjukkan bahawa pasukan pembangunan berhasrat untuk terlibat di dalamnya untuk jangka masa yang lama, dan bukannya menganggap versi ini sebagai permainan yang lengkap dan siap.

Sonic Frontiers kini boleh didapati di PC, Nintendo Switch, PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox One dan Xbox Series X. Xbox Series S telah dikeluarkan. DLC baharu untuk permainan ini akan dikeluarkan esok dan akan menambah kandungan daripada siri Monster Hunter Capcom, seperti satu set perisai memburu raksasa dan gril.

Start typing and press Enter to search