Tarikh keluaran Sea of ​​Thieves musim 8 disahkan

Dengan pengumuman rasmi studio Rare, permainan Sea of ​​​​Thieves musim kelapan akan tersedia kepada pengguna permainan tidak lama lagi.
Rare Studio, pembangun Sea of ​​​​Thieves, telah mengesahkan tarikh keluaran musim terbaharu permainan dalam tweet. Tweet yang diterbitkan menyatakan: “Sea of ​​​​Thieves musim kelapan akan bermula pada 1 Disember (22 November). Jumaat depan, 18 November, jam 10:30 malam waktu Tehran, tunggu untuk menonton kandungan dikemas kini musim kelapan, dan kemudian keputusan keputusan Pengembaraan semasa bernama Return of the Damned akan ditentukan secara langsung.

Nasib baik, keputusan keputusan pengguna tentang pengembaraan semasa juga akan ditentukan dalam aliran langsung ini, yang akan disiarkan melalui halaman rasmi permainan di Twitch. Kita boleh berharap untuk melihat demonstrasi pengembaraan dan misteri baharu, Plunder Pass, dan seperti biasa membetulkan pepijat dan masalah permainan. Walau bagaimanapun, nampaknya Rare akan terus menyokong Sea of ​​​​Thieves.

Permainan Sea of ​​​​Thieves untuk Xbox One, Xbox Series X | Xbox Series S dan PC dikeluarkan. Setakat ini, lebih 30 juta pemain telah mengalami permainan ini. Selain Sea of ​​​​Thieves, Rare sedang membangunkan Everwild, yang akan dikeluarkan untuk Xbox Series X, Xbox Series S dan PC pada tarikh yang tidak ditentukan.

Start typing and press Enter to search